Arhitektūras pārvaldes Teritoriju plānotāju nodaļas GALVENAIS/-Ā TERITORIJAS PLĀNOTĀJS uz noteiktu laiku

Versija drukāšanai

Rīgas pilsētas būvvalde
reģistrācijas Nr. 90002719440
aicina pieteikties amatam
Arhitektūras pārvaldes Teritoriju plānotāju nodaļas
GALVENAIS/-Ā  TERITORIJAS PLĀNOTĀJS
uz noteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

  • izskatīt zemes ierīcības priekšlikumus un zemes ierīcības projektus;
  • gatavot nosacījumus zemes ierīcības projektu izstrādei un lēmuma projektus par zemes ierīcības projektu apstiprināšanu;
  • izvērtēt detālplānojumu izstrādes ierosinājumus un detālplānojumu projektus;
  • gatavot detālplānojumu darba uzdevumus un lēmumu projektus par detālplānojumu projektu virzību;
  • vadīt detālplānojumu izstrādi;
  • sagatavot atbildes uz fizisku un juridisko personu iesniegumiem;
  • sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām par kompetencē esošajiem jautājumiem un palīdzēt tos risināt.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība arhitektūrā vai ģeogrāfijā ar specializāciju teritoriālplānošanā;
  • vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē;
  • augsta atbildības sajūta un spēja strādāt kolektīvā;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
  • valsts valodas zināšanas (t.sk. ortogrāfijas, interpunkcijas, sintakses un morfoloģisko prasību ievērošana) augstākajā līmenī.

Piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu Rīgas pašvaldības iestādē pilsētas labā;
  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas;
  • stabilu atalgojumu  un sociālās garantijas.

Pretendentus/-es lūdzam CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Pieteikums galvenā teritorijas plānotāja/-as - amatam” līdz 2018. gada 27. aprīlim sūtīt uz e-pastu: personalsbuvvalde [at] riga [dot] lv vai pa pastu, adresējot Rīgas pilsētas būvvaldes Personāla nodaļai Amatu ielā 4, Rīgā, LV-1050.

Uzziņas pa tālruni: 67026186, 67037368; e-pasts: personalsbuvvalde [at] riga [dot] lv

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks virzīti personāla atlases otrajai kārtai!